Svi znamo da svaka kompanija, kao i svaki preduzetnik, kreće u biznis ne bi li nešto zaradili, barem bi to tako trebalo funkicionisati u stvarnosti.
Sigurno ste do sada imali prilike čuti od ugostitelja da spominju dnevni, mesečni promet…pa onda kao iz topa ispaljuju koliko od toga odlazi na cugu i koliko njima ostane za plaćanje ostalog.
Nakon toga sledi nabrajanje šta se sve treba platiti radnicima, državi i ostalima u lancu “ishrane”…od plata, PDV-a, penziomog, zdravstvenog, šuma, voda, zraka, istraživanja svemira…itd. itd.
Uglavnom shvatili ste poentu!
Mnogi znaju šta se sve treba platiti, a kako i ne bi kad im jako brzo poštar ili još gore, državne službe osveže pamćenje, ako kojim slučajem zaborave.
Nažalost ima i primera gde se pojedinci odluče ući u ugostiteljski biznis, bez da su savladali gradivo i razliku između prihoda (prometa) i rashoda (troškova) i na kraju dobiti (zarada) koja ostane, ali i na koju se još plaća porez na dobit.
Recimo sa jednim primerom gde ugostitelj ostvaruje 5000 eura dnevnog prometa, u mesec dana on ostvari 150000 eura prometa i ako su recimo njegovi troškovi (piće, hrana, najam, plate, režije, pdv, davanja državi…) 140000, tada je njegova zarada (dobit) 10000 eura za taj mesec. Ali na tih 10000 eura se plaća još i porez na dobit, recimo da je to 15% (nije za sve jednako), tj. u ovom slučaju 1500 eura.
I na kraju taj ugostitelj može reći da je, nakon svih plaćanja, zaradio čistih 8500 eura.
Mnogi ugostitelji znaju da je od prodajne cene, recimo piva od 2 eura, njegova nabavna cena 1 euro i da 1 euro ostaje. Ali malo je ugostitelja koji znaju koliko stvarno ostaje od tih 1 euro bez da se provodi vreme u računanju ili boravkom u knjigovodstvenom servisu sa knjigovođom.
Sve bi to bilo uredu da zanemarivanje tih brojki u realnom vremenu ne utiče na loše odluke u budućnosti…prevelika zaduženja, nemogućnost plaćanja tekućih obaveza, preinvestiranja…itd.
Nakon svega ukratko nabrojanog, šta kažete na program koji vam u jednom kliku prikaže ono što želite saznati i to sve u realnom vremenu!?
Što kažete na program u koji unapred unesete vaše poznate troškove (najam, plate – fiksni deo te doprinose, režije – ukupno godišnje te podelimo na mesečni prosek, pa čak i predviđene prihode kao što su vaši ugovori sa dobavljačima) i nakon svega toga da vam još i izračuna svakodnevnu razliku u nabavnoj i prodajnoj ceni, pdv-u…itd.
Dakle jednostavnom rečju, program u kojem na jedan klik imate prikaz vaše STVARNE zarade!?
Da li bi ste želeli imati “takvog pomoćnika”?
Siguran sam da želite!! ?
Slobodno nam se obratite za upoznavanje sa vašim novim programom i financijskim savetnikom u jednom!